Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Login
Register
Archives
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 24 (2023): ARTE: DOCENCIA; INVESTIGACIÓN Y APRENDIZAJE
Vol. 16 No. 24 (2023): ARTE: DOCENCIA; INVESTIGACIÓN Y APRENDIZAJE
Published:
2024-01-04
Full Issue
REVISTA COMPLETA (Español (España))
Editorial
In memoriam
Alejandro Witt Rojas
6
PDF (Español (España))
Editorial
Omar Cañete Islas
7-10
PDF (Español (España))
Artículos
Imaginary Machinescapes
Machine interpretations of signals from the electromagnetic spectrum towards the creation of speculative soundscapes
Esteban Agosín Otero
13-24
PDF (Español (España))
Topografías virales
estudio sobre la realidad de lo virtual en tiempo de crisis
Pablo Mollenhauer
25-43
PDF (Español (España))
Learning experience in the Art of Experimental Music Based on Patterns, Structures, Transformations, and Algorithms of Modern Science
Héctor Javier Espinoza Escobar
44-52
PDF (Español (España))
Making the mechanism to make the forms
Atsushi Kobayashi
53-61
PDF
Thoughts on architecture and topology
Luis Varas Arriaza
62-81
PDF (Español (España))
Drawing music and painting poetry
Learning methodologies through art as a support
Roberto Peragallo Del Solar, María Soledad Larraín Salinas
82-98
PDF (Español (España))
From the threshold
Reflexiones en torno a la enseñanza de la arquitectura de primer año ante la pandemia
José Antonio Sánchez Toro, José Tapia Díaz
99-107
PDF (Español (España))
The architecture workshop as a threshold
Pensamientos en torno al taller de arquitectura inicial como espacio de aprendizaje
José Antonio Sánchez Toro, Reinaldo Chong Vega, Matías Antezana Saavedra, Adolfo Guzmán
108-121
PDF (Español (España))
Carlos Hermosilla Álvarez
su obra ante la mirada la crítica de arte. Apuntes para una revisión de su obra y trayectoria artística
Eulogio Rojas Durán
122-136
PDF (Español (España))
Acercamiento a la música tangible
Oscar Alejandro Acosta Muñoz
137-153
PDF (Español (España))
Towards the ontogeneidological conception of education
becoming etymological of education and its social and cultural definition and the possible implication that these differences have in current social phenomena
Juan de Dios Beltrán Mancilla
154-162
PDF (Español (España))
Reseña de obra artística
Nada es tan así
Pía Subercaseaux Medina
164-168
PDF (Español (España))
Contacto Visual
Valentina Sariego Olivares
174-176
PDF (Español (España))
Arte Puerto
Muestra colectiva de artesvisuales
Gustavo Ávila
169-173
PDF (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Keywords
directorios
DIRECTORIOS