TEN REFLECTIONS ON PEDAGOGICAL MEDIATION
DOI:
https://doi.org/10.22370/ieya.2021.7.2.2886Keywords:
mediación, aprendizaje, ética, transformación, vidaAbstract
The following article comes out of the reflection and bibliographic revision of educational experiences in order to understand the educational mediation phenomenon. Our approach to mediation is as the weaving of educational experiences where relationships are built among those in search of a learning situation.
This reflection understands mediation based on ethics and founded in love and acceptance. Furthermore, we believe learning as a profound transformation of the being, since learning is a synonym of life.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Los investigadores(as), académicos(as) y profesionales de la educación que envíen originales para su evaluación por IEYA deberán asegurarse que los artículos cumplen con las instrucciones a los autores(as).
La Revista IEYA y cada uno de sus artículos están licenciados por Creative Commons 3.0.
El proceso editorial completa no supone ningún costo económico para los autores(as).
La Revista IEYA proporcionará un DOI a cada artículo.
Por último mencionar que en pos de la transparencia del proceso de revisión doble ciego, cada autor(a) recibirá la evaluación realizada por los revisores externos, lógicamente sin conocer la persona(as) que han realizado dicha evaluación.