Using assessment to develop good practice for teachers in Higher Education
DOI:
https://doi.org/10.22370/ieya.2017.3.2.819Keywords:
teacher training, formative assessment, Higher EducationAbstract
The Post-Graduate Certificate in Learning and Teaching is offered to probationary academics on employment at the University of Sheffield. Various forms of assessment are used at different stages to support the programme aims. This workshop will explore the ways in which trans-disciplinary approaches to formative assessment can be used to develop good teaching practice.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2017-06-28
How to Cite
Bovill, R. A. (2017) “Using assessment to develop good practice for teachers in Higher Education”, Revista Infancia, Educación y Aprendizaje, 3(2), pp. 791–794. doi: 10.22370/ieya.2017.3.2.819.
Issue
Section
Workshops
License
Los investigadores(as), académicos(as) y profesionales de la educación que envíen originales para su evaluación por IEYA deberán asegurarse que los artículos cumplen con las instrucciones a los autores(as).
La Revista IEYA y cada uno de sus artículos están licenciados por Creative Commons 3.0.
El proceso editorial completa no supone ningún costo económico para los autores(as).
La Revista IEYA proporcionará un DOI a cada artículo.
Por último mencionar que en pos de la transparencia del proceso de revisión doble ciego, cada autor(a) recibirá la evaluación realizada por los revisores externos, lógicamente sin conocer la persona(as) que han realizado dicha evaluación.