Getting started in published on assessment in Academic journals
DOI:
https://doi.org/10.22370/ieya.2017.3.2.820Keywords:
Getting published, targeting your publications, effective writing, Higher Education pedagogiesAbstract
This interactive workshop in (mainly) English and some Spanish will enable participants who are relative novices to publishing about higher education teaching learning and assessment to: (1) practice all the necessary steps required to complete an article for publication; (2) consider the range of outlets where academics can publish research and good scholarly practice on teaching, learning, assessment and feedback; (3) review appropriate styles, registers and language for journal publications; and (4) utilise some simple processes to draft, redraft and complete a journal article.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2017-06-28
How to Cite
Brown, S. and Race, P. (2017) “Getting started in published on assessment in Academic journals”, Revista Infancia, Educación y Aprendizaje, 3(2), pp. 795–797. doi: 10.22370/ieya.2017.3.2.820.
Issue
Section
Workshops
License
Los investigadores(as), académicos(as) y profesionales de la educación que envíen originales para su evaluación por IEYA deberán asegurarse que los artículos cumplen con las instrucciones a los autores(as).
La Revista IEYA y cada uno de sus artículos están licenciados por Creative Commons 3.0.
El proceso editorial completa no supone ningún costo económico para los autores(as).
La Revista IEYA proporcionará un DOI a cada artículo.
Por último mencionar que en pos de la transparencia del proceso de revisión doble ciego, cada autor(a) recibirá la evaluación realizada por los revisores externos, lógicamente sin conocer la persona(as) que han realizado dicha evaluación.